ZN.sk | Slovenciny.com | Knižné novinky |

  

Blood Money
Kúpiť hru
História
Celá séria
Príbeh
Triky & Pohyby
HW nároky
Rezenzia
Download
Galéria
Návod
Cheaty
SK Preklad
Kontakt

 
 

 

 

GAMEEXPRES.SK

 

naša ikona

 

partneri



ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Avatar movie and game
Need for Speed UnderCover


:: Recenzia
 
Vývojár: IO Interactive
Vydavateľ: Eidos
Platformy: PC, PlayStation 2, Xbox
Žáner: Akcie
Lokalizácia: Nie (anglicky)
Vydanie hry: 26.05.2006
Podobné hry: Splinter Cell, Metal Gear Solid, série Hitmana
Oficiálny web: http://www.hitman.com/
Hru si môžete zakúpiť na: http://www.hry-sk.com/product_info.php?products_id=44
Zákazníci z ČR: http://eshop.megahry.eu/Eidos-Interactive/Hitman-Blood-Money_g258.html
Autor recenzie: Hracho Martin

Som klon, ktorý utiekol z blázinca a začal vraždiť, tak čo to tu máme škrtiacu strunu, 9mm tlmič, paralyzujúcu injekciu, mínu, a predsa aj päste a peniaze za, ktoré podplatím ochranku, novinárov alebo si vybavím za peniaze novú identitu a všetko bude v pohode, dajte mi 1 000 000 a váš cieľ bude čoskoro mŕtvy.

Príbeh:
Príbeh v 4 pokračovaní je najlepší zo všetkých dielov a má hlavu a dokonca pätu(to mali všetky diely). Naša vraždiaca 47 stráca s ICA kontakt, hneď mu je jasné, že on je jasným cieľom neznámej konkurencie. Preto odcestuje do Ameriky, kde si začne zarábať svoje peniaze „preliate krvou“. 47 bude mať súpera, ktorý o ňom vie všetko, pred začiatkom misie, bude úhlavný súper Hitmana v animácii rozprávať svojmu priateľovi všetko o ňom a že je na čase ho zlikvidovať. Hitman to teraz nebude mať naozaj ľahké.

Grafika + HW náročnosť :
Hra je spracovaná na vylepšenom Glacier engine a jeho zmeny sú veľmi veľké. Už pohyby Hitmana vyzerajú skvelo, prostredie je plné detailov, autori použili modernú technológiu, postavy majú dostatok polygónov a vypadajú detailne ako v Godfatherovi. Sú použité známe pixel shadery, vďaka, ktorým si užijete realistické odrazy vody, či kovu. Tiene hry nemajú chybu vďaka soft shadows. Predmety a tiene sa od seba úžasne odrážajú, podľa prostredia. Tento engin výborne zvláda interiéry aj exteriéry, každá postava v hre má svoju úlohu a každý robí to čo má- žijú vlastným životom. Technické spracovanie by bolo skvelé až na pár chýb: slabá fyzika, a grafické bugy, týmto trpela každá séria Hitmana, idem niekoho zo zadku uškrtiť a vyzerá to akoby škrtil Hitman sám seba a pri pichnutí injekcie ako by si ju dával sám sebe a niekedy keď idem odpratať mŕtvolu prejdem okolo dverí a môj holohlavý kamarát ho pustí, a niekedy nemôžem postavu ani chytiť leží na zemi a trasie sa ako keby jej bolo zima ale táto chyba sa mi stala dvakrát počas hry a to sa dá odpustiť, ale chyby z minulých dielov to už veru nie. Ale inak autori vylepšili Glacier engin do maximálnej kvality a animácie nemajú chybu, čo si cením a podľa mňa hra nie je až taká náročná na hardvér.

Minimum:
Windows 2000, XP, Pentium 4/AMD 1.5 Ghz, 256 Ram, grafická karta s podporou directx 9.0 a podporou pixel shader 2.0- Geforce FX 5550/Radeon 9500 s 64 MB pamäťou, zvuková karta, 4.18 GB voľného miesta na disku.

Maximum:
Windows 2000, XP, Pentium 4/AMD 64 bit 2.5 Ghz, 1024 Ram, grafická karta s podporou directx 9.0 a podporou pixel shader 2.0 alebo 3.0- Geforce 6800/Radeon X800 s 128 MB pamäťou, zvuková karta 5.1, 4.18 GB voľného miesta na disku (plus savy)

Ale ja musím povedať že na mojom AMD 1900+, 1.6 GHZ, 1024 RAM, Radeon 9550 s 256 MB pamäťou mám mi automaticky počítač doporučil medzi strednými a vysokými detailmi (viac vysoké) s rozlíšením 1024-768 bez jediného seku, u mňa je náročnosť nízka a to mám starší PC a niektorým sa znižuje výkon u grafickým kartách Geforce, rieši to najnovší patch.


Hratelnosť:
Hratelnosť je na ultra high úrovni, existuje veľa možností ako zneškodniť hlavný cieľ a to vôbec nie násilne. V prvej tréningovej misií máte vo pred určenú, čo vôbec nie je zlé, oboznámite sa s ovládaním, novými pohybmi 47, ako čo najtichšie prejsť misiu a bez krvi. V ďalších misiách už sa môžete slobodne rozhodnúť či hru prejdete ako skutočný profík alebo ako bláznivý psychopat, ale ja som hru prešiel tichým postupom lebo tak sa má hra aj hrať, lebo ak ju prejdete cestou Rambo, tak v novinách bude napr. psychopat zabil 60 ľudí na svadbe a nielen to, bude vaša fotka v novinách a v ďalších misiách vás môže niekto z novín spoznať, ale všetko sa dá riešiť ako som spomenul v úvode za peniaze dnes človek urobí všetko, tak si vybavíte novú identitu alebo niekoho podplatíte aby o vás nič nehovoril. Ďalšou novinkou je upgrade zbraní tak si môžete kúpiť kufrík ktoré neodhalia laserové lúče, že v nich je zbraň, alebo si k zbrani dokúpite tlmič, laser, proste všetko čo vrah potrebuje aj lekárničku. To najlepšie som si nechal na koniec, je tu už taká nelineárna hratelnosť, napr. misia v opere, váš hlavný cieľ hrá divadelnú hru na javisku tak máte úžasné zabíjačské možnosti: buď vložíte na luster mínu a potom ju odpálite a padne na váš cieľ, alebo vymeníte zbraň so slepými nábojmi za ostré a vás nikto nebude podozrievať, alebo z lešenia váš cieľ pekne so sniperou odstrelíte. Na tejto hre sú dôležité aj obleky lebo vo vašom obleku vás nepustia na zakázané miesta. Výbornou novinkou je možnosť mŕtvolu, skovať do krabice, alebo ho vyhodiť napr. z lode do vody, to mi pripomenulo ďalšie skvelé možnosti, mal som sa zbaviť kapitána lode, tak som mu otrávil jeho tortu a on ju zjedol a bolo po starostiach, ale mohol som si počkať a aj ho uškrtiť a niektoré ciele často chodia aj na balkón tak ich môžete zhodiť zo zábradlia a bude to vyzerať ako nehoda, alebo sabotovať varič a keď ho cieľ zapne tak je po ňom. Vaše obete môžete aj omráčiť päsťami alebo ich použiť ako ľudský štít a bude sa dať si prilepšiť peniažtekmi aj vedľajšími úlohami, máte na výber, môžete aj nemusíte ale ja vrelo odporúčam, budete mať viac peňazí a lepšie si hru užijete. Keď si zahráte hru budete žasnúť úžasnou hratelnosťou. Hra obsahuje 13 misií, čo nie je málo ja som hru(každú misiu) prešiel všetkými spôsobmi a trvalo mi to 30 hodín čistej zábavy. Počas 13 misií precestujete takmer celý svet, napr. Biely dom, Kasíno v Las Vegas, Lodný prístav, Operu, Kliniku, Vilovú štvrť, Loď a veľa ďalších.

Umelá inteligencia + pohyby Hitmana:
A je to tu, v tejto hre bola umelá inteligencia nedoladená k dokonalosti a tak je to bohužiaľ aj v štvrtom pokračovaní. Zo začiatku všetko vyzerá dobre, nepriateľa si pamätajú svojich kolegov tak vás v obleku môžu prekuknúť, a niekedy vysielačkou privolajú posily, lenže sa nejako dlho cez ňu rozprávajú, počas toho sa nehýbe je pre mňa ľahkým terčom a aj keď ho trafím, stále stojí a hovorí do vysielačky. Zase keď je ich v miestnosti priveľa sú stále pri sebe a niekedy zabijú svojho kolegu alebo civilistov a vôbec im to nevadí a civilisti majú čudnú paniku. Buď behajú po celej miestnosti ako šibnutý alebo nabehnú medzi guľky buď z Hitmanovej zbrane alebo strážnikov alebo stoja na jednom mieste a len otáčajú hlavou, čo keby si tak všetci ľahli na zem, čo ? Bolo by to reálnejšie, a ešte k tomu nepriatelia ma čudným spôsobom naháňajú niekedy to vyzerá ako by vrážali sami do seba, je to škoda nemal som dobrý pocit z akcie a aj pri vyššej obtiažnosti boli blbí. Keď už máte málo života tak sa hra spomalí ako bullet time, ale tento nápad nieje taký premakaný, vidíte pomaly všetko do červena a už ani neviete čo sa okolo vás deje a čo urobiť skôr či neskôr a čo vlastne urobiť. Niečo je od minulých dielov vylepšené a niečo ostalo pri starom. Ešte si zrealizujme Hitmanove pohyby: vie omráčiť obeť päsťami alebo zbraňou, keď ho používa ako ľudský štít, môžete obeť zhodiť z balkónu, dokáže aj skákať, ale tak že on automaticky vyskočí na čo dokáže, vie liezť po trubke, po rebríku, chýbal mi tam pohyb možnosť zostať pri stene a pozerať za roh (tak ako Sam Fisher) ale inak fajn.

Hudba
Toto sa Jesperovi Kydovy vydarilo na jednotku, už v prvej úvodnej animácií a v menu vás Ave Maria, dobre naladí. A počas situácie sa hudba mení, keď je zúrivá prestrelka tak sa pustí tvrdšia dramatickejšia hudba, alebo keď sa vám podarí zabiť z niektorých vašich cieľov pustí sa kľudná melódia a niekedy určite len behajte po úrovni a užívajte si hudbu a pri tom si môžete plánovať ako prejsť úroveň a užívať si atmosféru. Prajem vám veľa zábavy zo štvrtého pokračovania nájomného vraha.


Verdikt:

+ príbeh
+ grafika
+ ste vrah
+ zvukové efekty, hudba
+ atmosféra
+ nízka HW náročnosť
+ design misií, voľnosť
+ vedľajšie úlohy
+ upgrade zbraní
+ hratelnosť, nové pohyby 47
+ bude slovenčina
- grafické bugy
- nedoladená UI

Hodnotenie: 88 %

 

 
PROTECT YOUR FAMILY GET QUOTE
Insurance
Winterthur Life UK Life Insurance
Click Here
Visit
Webdesign © 2005 -2008 All right reserved
 Naetoo - Slovenciny.Com
Slovak translations is supporter of original game sales and do not support illegal copying.
With slovak translations more players understand what they just playing